<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Afera na zawodach</title>
		<description>Skomentuj Afera na zawodach</description>
		<link>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach</link>
		<lastBuildDate>Sat, 09 May 2026 17:12:13 +0200</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://wedkarstwotv.pl/component/jcomments/feed/com_content/686" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>hitman1234 napisał:</title>
			<link>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2334</link>
			<description><![CDATA[[quote name="pisaq"]Nie no, niech te zawody sobie będą. Na wielu portalach, koledzy po kiju twierdzą, że to dzięki wyczynowcom mamy dostęp do coraz lepszego sprzętu :D Łowcy metrowych szczupaków, wiślanych sandaczy czy troci zawdzięczają wszystko ludziom, którzy wygrywają zawody łowiąc siatkę uklejek :D Wracając do tematu. Zawody mogą być, ale nie powinny być finansowane z kasy PZW. Nieliczni bawią się za pieniądze nas wszystkich. W tej chwili mamy większe problemy niż organizacja zawodów - np stan naszych łowisk.Kolego pisaq nie zgodzę się z twierdzeniem że zawody to zabawa.Mój młody po wygraniu Mistrzostw Koła startował w MO.Jest to naprawdę ciężka praca (6 godzin).Naprawdę trzeba wziąść tyczkę do ręki(kadet 10 merową),żeby zobaczyć jak po 3 godzinach napiep..... plecy-a jak wieje wiatr-tragedia.Miałem możliwość trzymania tyczki młoddego i ja już panu podziękję.Dlatego też stwierdzam kto się bawi to się bawi. Pewnie powiecie że nie musi tego robić ale on to lubi i nieważne,że mógłby sobie poleżeć w domu(dotarcie na zawody,start,powrót do domu to około 10-12 godzin)on to kocha to jego pasia-wędkarstwo,a że wybrał taką formę,to jego wyór.Szanuje go.]]></description>
			<dc:creator>hitman1234</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 22 Jun 2011 08:24:16 +0200</pubDate>
			<guid>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2334</guid>
		</item>
		<item>
			<title>zamki napisał:</title>
			<link>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2332</link>
			<description><![CDATA[Wodziniak dlaczego nazywasz "pseudoskandalem, dowartościowaniem się" sytuację w której doszo do naruszenia prawa - kradzieży pieniędzy. ? Inną sprawą jest w jaki sposób sie to odbyo co mnie najmniej obchodzi ważne jest, że sprawę wykryty i NIE ZATUSZOWANO. Pora ruszyć dziarskim krokiem do NORMALNOŚCI w tym kraju. Uczciwie od iluś lat pacę skladi do związku którego jestem czonkiem jak wielu innych i nie podoba mi się okradanie mnie. :lol: Czy kiedy zwykly szary kowalski lowiąc bez pozwolenia dostaje mandat i jest okrzyknięty klusolem wszystko jest w porządku ? niby czemu ci ludzie lowiąc bez oplat nia mają być traktowani tak samo jak owy kowalski.?]]></description>
			<dc:creator>zamki</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 21 Jun 2011 14:57:05 +0200</pubDate>
			<guid>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2332</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Wodziniak napisał:</title>
			<link>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2327</link>
			<description><![CDATA[Nie da się ukryć, że niedopatrzenie ze strony organizatora miało miejsce, faktem jednak jest, że właśnie jeden z organizatorów wziął na siebie zapłacenie słusznie wlepionych mandatów. Na fakt nie wpłacenia składek do PZW mogło mieć wpływ wiele czynników i nie sądzę, żeby zamiarem było oszukanie PZW. Co do kontroli, to jestem w 100% przekonany, że nie była ona dziełem przypadku. Zawody organizują też inni i z pewnością jest wielu, którym wywołanie i rozdmuchanie takiego pseudo-skandalu jest na rękę. W dzisiejszych czasach najpopularniejszą metodą na dowartościowanie siebie (w każdej dziedzinie) jest wywołanie skandalu wokół konkurencji.]]></description>
			<dc:creator>Wodziniak</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 20 Jun 2011 22:23:42 +0200</pubDate>
			<guid>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2327</guid>
		</item>
		<item>
			<title>pisaq napisał:</title>
			<link>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2321</link>
			<description><![CDATA[Nie no, niech te zawody sobie będą. Na wielu portalach, koledzy po kiju twierdzą, że to dzięki wyczynowcom mamy dostęp do coraz lepszego sprzętu :D Łowcy metrowych szczupaków, wiślanych sandaczy czy troci zawdzięczają wszystko ludziom, którzy wygrywają zawody łowiąc siatkę uklejek :D Wracając do tematu. Zawody mogą być, ale nie powinny być finansowane z kasy PZW. Nieliczni bawią się za pieniądze nas wszystkich. W tej chwili mamy większe problemy niż organizacja zawodów - np stan naszych łowisk.]]></description>
			<dc:creator>pisaq</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 19 Jun 2011 13:39:25 +0200</pubDate>
			<guid>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2321</guid>
		</item>
		<item>
			<title>izabela1 napisał:</title>
			<link>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2319</link>
			<description><![CDATA[Kolego Longin! bardzo popieram twój post i bardzo proszę o wypowiedzi .Warto się jeszcze zastanowić nad smiesznymi rekordami,co wędkarze wykorzystują i oszukując na wymiarach ryb, chwalą się medalami.Nakręca to innych do oszustwa jak i niszczenia okazów ,bo co tu ukrywać zdecydowana większość zabiera duże ryby do domu.Pozdrawiam]]></description>
			<dc:creator>izabela1</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 19 Jun 2011 12:33:35 +0200</pubDate>
			<guid>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2319</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Longin napisał:</title>
			<link>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2318</link>
			<description><![CDATA[A może jest to przyczynek, aby przestać organizować glupawe zawody wędkarskie! Widzial ktoś jak wyglądają wody po takich zawodach? Jak nie to radzę pooglądać! :-x]]></description>
			<dc:creator>Longin</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 19 Jun 2011 11:11:39 +0200</pubDate>
			<guid>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2318</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Adam napisał:</title>
			<link>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2312</link>
			<description><![CDATA[Z drugiej strony gdyby nie kontrola, zawody jak każde inne by się zakończyły a pieniążki za zezwolenia zostały by w kieszeni organizatora. Więc to tylko dla niego wstyd, myślę że Ci co płacili u niego powinni się z tych mandatów rozliczyć. Chciał zarobić, a teraz straci ;)]]></description>
			<dc:creator>Adam</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Jun 2011 15:39:42 +0200</pubDate>
			<guid>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2312</guid>
		</item>
		<item>
			<title>hitman1234 napisał:</title>
			<link>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2310</link>
			<description><![CDATA[Organizatorzy się popisali i Straż też]]></description>
			<dc:creator>hitman1234</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 16 Jun 2011 07:48:40 +0200</pubDate>
			<guid>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2310</guid>
		</item>
		<item>
			<title>zamki napisał:</title>
			<link>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2308</link>
			<description><![CDATA[Czytając niektore komentarze odnoszę wrażenie, ze się godzicie na to aby byli równi i równiejsi. ? A niby dlaczego "sportowcy" maja nie placić za siebie. ? Jurek-strażnik elegancko wyluszczyl - chcesz lowić plać i nie licz na nikogo bo się to źle kończy. Pado tez stwierdzenie, że to może nie być odosobniona sytuacja i wcale bym się nie zdziwil że to wlaśnei dlatego WRESZCIE ktoś postanowil zrobic z tym porządek. Dziwi mnie też narzekanei, że straznicy zrobili nalot. Nei robią to są źli robią sa jesczze gorsi zastanówcie się czego chcecie ? Forma - zmasowany atak - niepoprawna ? a mi się wlaśnie podoba wpadli hurtem przetrzepali i od teraz już nikt nikomu nie ukradnie kasy za wędkowanie zgadza się ? bo niby miasto ma prawo nie placić ? A najdenniejsz tekst " Nie ma żadnego uzasadnienia dla takiej skali działań straży - twierdzi Paweł Górny. Mówi, że Zarząd Okręgu PZW wiedział o zawodach, więc niedopatrzenie w sprawie opłat można było załatwić od ręki. Za mandaty wlepione wędkarzom zapłacił jeden z organizatorów zawodów." Czyli co dzierżawca wody mia zamknąć ryj i cicho iedzieć wtedy kiedy jest okradany ? i ta WIELKA SKALA DZIALAŃ - a może mieli zadzwoni że jada ? Dziwne te zawody a raczej ich organizacja jak wiać pelna niedoróbek.]]></description>
			<dc:creator>zamki</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Jun 2011 23:58:17 +0200</pubDate>
			<guid>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2308</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Gilbert napisał:</title>
			<link>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2304</link>
			<description><![CDATA[Moim zdaniem chodzi tu o Robinsona. Firmę znaną i cenioną przez wielu wędkarzy. A dokładniej o to, żeby ucierpiał wizerunek tej firmy w oczach wędkarzy. Firmy która solidnością swoich wyrobów pracowała na uznanie nabywców i dzisiejszą pozycję. W polskim wyczynie liczą się dziś bardzo trzy firmy - Daiwa, Dragon ,Robinson /w kolejności alfabetycznej/. Mam nadzieję że sąd organizacyjny PZW będzie wiedział co robić...ta historia to po prostu skandal. Żenada. Załatwić sprawy opłat - to można było załatwić na miejscu w sposób dyskretny, bardzo szybko. Z opisu zdarzenia - nie chodziło o pieniądze. A scena najazdu mundurowych służb /sami funkcjonariusze nie są winni, wykonywali polecenie/ - ta scena raczej pasuje do filmu MIŚ Barei. Mam nadzieję, że nie użyto psów, pałek i gazu pieprzowego...]]></description>
			<dc:creator>Gilbert</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Jun 2011 21:01:06 +0200</pubDate>
			<guid>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2304</guid>
		</item>
		<item>
			<title>maniek-pc napisał:</title>
			<link>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2302</link>
			<description><![CDATA[Byłem na wielu zawodach które odbywały się na wodach na których nie mógłbym normalnie łowić, ale opłata za zezwolenie nigdy nie była moim zmartwieniem. W Bydgoszczy nie chodziło o opłaty tylko o chore ambicje person z zarządu okręgu. Zawody organizowali ludzie z poza zarządu. Ogólnie to długa historia, na dodatek smutna.]]></description>
			<dc:creator>maniek-pc</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Jun 2011 19:20:07 +0200</pubDate>
			<guid>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2302</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jurek-strażnik napisał:</title>
			<link>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2300</link>
			<description><![CDATA[Zgadzam się z Wami Panowie , ale jest jedno ...ALE .... , czy każdy z tych wędkarzy nie powinien sam zadbać o to , żeby opłacić ta wodę na której będzie startował , .... tak jest przynajmniej w przepisach , to wędkarz musi się sam dowiedzieć i rozeznać , czyja to jest woda i jaka do niej dopłata ............... ALE MY CAŁEJ PRAWDY SIĘ NIE DOWIEMY -----możemy tylko przypuszczać , że w Okręgach robione są machlojki i ktoś chciał na tym zarobić , a wędkarze uwierzyli im , niestety pozostał smród :-x]]></description>
			<dc:creator>jurek-strażnik</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Jun 2011 18:33:24 +0200</pubDate>
			<guid>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2300</guid>
		</item>
		<item>
			<title>norbiko napisał:</title>
			<link>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2298</link>
			<description><![CDATA[Jednym słowem kicha! Z drugiej strony być może gospodarz wody już nie jednokrotnie był załadowany w ten sposób w bambuko w myśl idei promowania regionu... To co się stało być może było jedynym możliwym odwetem? Coś w tym jest skoro Państwowe Służby takie PSR zaangażowały się w sprawę. Wszystko to bardzo tajemnicze.]]></description>
			<dc:creator>norbiko</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Jun 2011 17:25:19 +0200</pubDate>
			<guid>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2298</guid>
		</item>
		<item>
			<title>pisaq napisał:</title>
			<link>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2293</link>
			<description><![CDATA[Z jednej strony wina organizatora - pobrał pieniądze i nie przekazał ich dalej. Zawodnicy mieli świadomość, że wszystko jest w porządku. Zatem to organizator powinien być ukarany. Z drugiej strony, sport wędkarski to jakby nie patrzeć promocja zarówno wędkarstwa jak i regionu. Wszystko powinno być załatwione po cichu. Tym sposobem ZO poszczuł organizatorów PSR i SSR, wlepił parę mandatów i narobił sobie takiego wstydu, że wątpię, aby na następnych zawodach była połowa wędkarzy. Brawo! :)]]></description>
			<dc:creator>pisaq</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Jun 2011 12:49:08 +0200</pubDate>
			<guid>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2293</guid>
		</item>
		<item>
			<title>okonhel napisał:</title>
			<link>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2292</link>
			<description><![CDATA[No to organizator się nieźle wygłupił nie przekazując dalej pieniędzy pobranych od zawodników. Ciekawe czy to jest pojedynczy incydent czy inni organizatorzy też nie przekazują opłat do gospodarza wody.]]></description>
			<dc:creator>okonhel</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 15 Jun 2011 10:58:31 +0200</pubDate>
			<guid>https://wedkarstwotv.pl/index.php/news/686-afera-na-zawodach#comment-2292</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
