Spider Wire 1
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Zestaw okoniowy

Zestaw okoniowy 2011/04/13 16:32 #17177

• macieksig
  • macieksig Avatar
  • Wylogowany
  • kopacz robali
Witam,
jako ze snieg na mazurach 'zelżał' nasuwa mi się pytanie.
Otoz malo mialem okazji podazac za okanimi, bardziej mialem je jako przylow, a ze tego sezonu chcialbym za garbusami pobiegac. Stad moje pytanie jaki spinning, wklejanke pewnie, z tym, ze szukam konkretnych-sprawdzonych modeli. Czytalem opinie nie jakiego Pana Grzegorz Si, chwiali sobie Dragona, ale jak to wyglada 'w prawdziwym' zyciu?
Kolowortek i ewentualnie zyleczke?

Podowiedzcie Panowie świeżemu amatarowi okoni? :)
aaaale to było dobre
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Zestaw okoniowy 2011/04/13 17:34 #17182

• laserro
  • laserro Avatar
  • Wylogowany
  • znawca tematu
Witam. Też jestem amatorem, lecz od 2 lat okoń to mój cel wędkarski nr 1.
Zestaw zależy od tego, jaki masz budżet, czy będzie to rzeka, czy jezioro.